
مبانی و اصول بازاریابی ورزشی از تئوری تا عمل
تالیف: دکتر محمدسلطان حسینی و دکتر محسن وحدانی
انتشارات:دانشگاه اصفهان
توصیف مختصری از کتاب
در کتاب حاضر تلاش شده است ادراک اولیۀ قابل قبولی از مفاهیم مرتبط با بازاریابی ورزشی، فرایند برنامۀ راهبردی در بازاریابی، پژوهشهای مرتبط با بازاریابی ورزشی، سیر تکاملی آمیختۀ بازاریابی و انواع مدلها و الگوهای ارائه شده در زمینۀ آمیختۀ بازاریابی، مؤلفههای اصلی آمیختۀ بازاریابی شامل محصول، ترویج، قیمت و مکان، کیفیت خدمات ورزشی و الگوهای ارزیابی کیفیت با تأکید بر مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD)، رفتار مصرفکننده، حمایت مالی، مفهوم برند و ابعاد مختلف آن، تحولات فناوری در عرصۀ ورزش و بازاریابی دیجیتال و ابزارهای مرتبط با آن را در مخاطبان ایجاد کند.