۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۲ شهريور

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
کتابی که قبلا توسط ناشر دیگری منتشر شده باشد، می توان آن را برای تجدید چاپ به انتشارات دانشگاه اصفهان ارسال کرد؟ کتابی که قبلا توسط ناشر دیگری منتشر شده باشد، می توان آن را برای تجدید چاپ به انتشارات دانشگاه اصفهان ارسال کرد؟
پاسخ: بله، البته در صورت ارائه موافقت ناشر قبلی، در کارگروه های تخصصی بررسی و در صورت تایید وارد فرایند داوری می شود.
هزینه های انتشار کتاب در انتشارات دانشگاه اصفهان بر عهده کیست؟ هزینه های انتشار کتاب در انتشارات دانشگاه اصفهان بر عهده کیست؟
پاسخ: هزینه های آماده سازی کتاب بر عهده صاحبان اثر و در صورت تایید شورای نهایی کتاب، هزینه چاپ و انتشار بر عهده ناشر است. 
مراحل ارزیابی (فرایند داوری) کتاب چگونه است؟ مراحل ارزیابی (فرایند داوری) کتاب چگونه است؟

پاسخ: برای دریافت اطلاعات کامل به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

از ارسال تا صدور پذیرش https://press.ui.ac.ir/page_7.html

از پذیرش تا انتشار https://press.ui.ac.ir/page_8.html

اگر کتابی قبلا توسط مترجم دیگری ترجمه شده باشد، در انتشارات دانشگاه اصفهان بررسی می شود؟ اگر کتابی قبلا توسط مترجم دیگری ترجمه شده باشد، در انتشارات دانشگاه اصفهان بررسی می شود؟
پاسخ: بله، البته در صورتی که ترجمه منتشر شده قبلی، اشتباهاتی در ترجمه داشته باشد، در صورت ارائه مستندات توسط مترجم جدید، در کارگروه های تخصصی بررسی و در صورت تایید وارد فرایند داوری می شود.
آیا کتاب های ترجمه شده در انتشارات دانشگاه اصفهان بررسی و منتشر می شوند؟ آیا کتاب های ترجمه شده در انتشارات دانشگاه اصفهان بررسی و منتشر می شوند؟
پاسخ: بله، کتابهای ترجمه شده از متون اصیل غیر از زبان فارسی که از ناشرین معتبر و نویسندگان معتبر می باشد، در کارگروه های تخصصی بررسی و در صورت تایید وارد فرایند داوری می شوند.
آیا انتشارات دانشگاه اصفهان کتابهای مستخرج از پایان نامه را منتشر می کند؟ آیا انتشارات دانشگاه اصفهان کتابهای مستخرج از پایان نامه را منتشر می کند؟
پاسخ: بله، در صورت رعایت حقوق و ضوابط دانشگاه مربوطه، و رعایت ساختار کتاب، محتوا در کارگروه های تخصصی بررسی و در صورت تایید وارد فرایند داوری می شود.
آیا انتشارات دانشگاه اصفهان به صاحبان آثار حق التالیف و سهم التالیف پرداخت می کند؟ آیا انتشارات دانشگاه اصفهان به صاحبان آثار حق التالیف و سهم التالیف پرداخت می کند؟
پاسخ: بله، طبق قرارداد منعقد شده بین ناشر و صاحبان اثر پرداخت می شود.
آیا ارسال کننده کتاب باید حتما عضو هیات علمی و یا دانش آموخته دانشگاه اصفهان باشد؟ آیا ارسال کننده کتاب باید حتما عضو هیات علمی و یا دانش آموخته دانشگاه اصفهان باشد؟
پاسخ: خیر، انتشارات دانشگاه اصفهان هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد و ارسال کننده کتاب می تواند تحصیلات دانشگاهی از هر دانشگاهی داشته باشد.
انتشارات دانشگاه اصفهان در چه زمینه هایی کتاب منتشر می کند؟ انتشارات دانشگاه اصفهان در چه زمینه هایی کتاب منتشر می کند؟
پاسخ: این انتشارات  آماده دریافت، ارزیابی و انتشار کتابهای پژوهشگران محترم در تمامی حوزه های مربوط به علوم انسانی، علوم پایه، علوم اجتماعی و رفتاری، فنی و مهندسی، هنر و معماری می باشد.
انتشار کتاب در انتشارات دانشگاه اصفهان به شکل چاپی یا الکترونیکی است؟ انتشار کتاب در انتشارات دانشگاه اصفهان به شکل چاپی یا الکترونیکی است؟
پاسخ: این انتشارات کتابهای پذیرفته شده را به هر دو شکل چاپی و الکترونیکی منتشر می کند.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - :اصفهان –خیابان هزار جریب – دانشگاه اصفهان – معاونت تحقیقات و فناوری – اداره چاپ ،انتشارات و مجله های علمی
E-mail:journals@res.ui.ac.ir
press@res.ui.ac.ir
تلفن: 03137932177
تلفکس: ...................
linkedin
Powered by DorsaPortal